Možná užitečné informace

(tato sekce se aktualizuje, vraťte se prosím)

Rutina je to, co spaluje náš čas a bere nám život. Rutina vás vysává, zvyknete si, začnete to vnímat jako normu. Někdy vás i uklidní, její monotónnost vás nechá zapomenout. Ale musíte se na minutu zastavit, zvednout hlavu a vzpomenete si, že jste se pro to nenarodili. Dnes máme možnost ...
Něco málo o naší vizi problému jako sebepropagace 😉 Design a funkčnost jsou moderními deriváty takových základních filozofických konceptů, jako je forma a obsah. Harmonické a efektivní vizuální a komunikační prostředí vyvolává touhu po interakci, podporuje utváření vhodné nálady a získávání pozitivních zkušeností. Užitečné funkce šetří čas a námahu. Velkou ...
Dropshipping je jedním z obchodních modelů, které dnes rychle získávají na popularitě. K realizaci tohoto nápadu potřebujete internetový obchod a musíte ho naplnit zbožím. To vše efektivně funguje, když je ve vašem obchodě hodně zboží – je z čeho vybírat. Ve skutečnosti je nejlepší, když se stanete jakýmsi agregátorem v ...
Copywriting je v širokém smyslu profesionální činnost psaní textů. Je to umění vytvářet atraktivní a přesvědčivé texty, které přitahují pozornost čtenářů a motivují je k určitým činům. Copywriting hraje klíčovou roli v reklamě, marketingu a obsahové strategii a je nedílnou součástí vytváření efektivní kopie pro různé účely. Cílem může být ...
Obecná doporučení Barevné schéma Při výběru a vytváření obrázků a grafiky zvažte barevné schéma svého webu. Používejte barvy, které ladí s celkovým designem a vytvářejí příjemný vizuální dojem. Přizpůsobivost Dbejte na přizpůsobivost grafiky různým obrazovkám a zařízením. Ujistěte se, že se vaše grafika dobře měří a zobrazuje správně na různých ...
Stručně a k věci Definujte cíle svého webu Než začnete vytvářet obsah, určete účel svého webu. Čeho chcete tímto webem dosáhnout? Identifikujte cílové publikum, které chcete oslovit, a pochopte, jaký typ obsahu bude pro dosažení vašich cílů nejužitečnější. Prozkoumejte svou cílovou skupinu Proveďte průzkum své cílové skupiny, abyste pochopili její ...
V souvislosti s globalizací je tvorba vícejazyčných webových stránek stále oblíbenější. Existují různé přístupy k provádění tohoto úkolu a my se je pokusíme zdůraznit v tomto článku. Níže uvedené informace se týkají především vývoje vícejazyčného webu založeného na enginu WordPress (CMS), ale mohou být užitečné i jako obecné informace. Existují ...
V rámci tohoto článku chci hned definovat pojmy. Moderní web je obvykle kombinací enginu a šablony. U některých motorů se šablonám říká témata. Jestliže ale dříve šablony témat nesly převážně designovou zátěž, dnes vývoj enginů i šablon umožňuje dosáhnout jejich hlubší vzájemné integrace. V současné době šablona nejen mění vzhled ...
Tento článek je odpovědí na poměrně častou otázku klientů: „Proč převod/kopírování webu stojí tolik peněz?“ Práce na převodu webu se může intuitivně jevit jako něco podobného jako Copy-Paste a nemělo by se zdát, že by to vyžadovalo mnoho práce. V praxi tomu tak zdaleka není a taková práce může vyžadovat ...
Tento článek je zaměřen na nejběžnější verzi hostingových služeb: PHP + MySQL. Nejprve si musíte ujasnit, zda vám nový hosting (pokud jej již máte), respektive zvolený tarif, umožňuje hostovat a zajistit efektivní spolehlivý provoz stránek v nové lokalitě. Hned na začátku, nebo okamžitě o tom, co není zřejmé V dnešní ...
Web je abstraktní pojem, stejně jako dům, auto nebo oblečení, abstraktní pojem nemůže mít cenu. Začněte proto konverzaci tím, co potřebujete, a my můžeme určit počáteční náklady. Jednostránková prezentace služby (landing page) je web a vyhledávač Google je také web (i když se tento termín používá jen zřídka, ale formálně ...
Webdesign je relativně nová oblast činnosti, která vznikla na průsečíku dvou profesí: vývoje webu a designu. Na úsvitu internetu bylo hlavním úkolem okamžitě předat požadované informace vzdálenému uživateli. Samotný vznik této příležitosti byl tak překvapivý a touha využívat novou službu byla tak vysoká, že otázka, jakou formou informace prezentovat, ustoupila ...
Úkol: najít spolehlivého vykonavatele objednávek – vývojáře webu a další. Mnohá ​​pravidla už samozřejmě znáte z vlastní zkušenosti – vlezlá reklama a příliš růžové sliby moc důvěry nevzbuzují, ačkoli právě k tomu jsou určeny. Zaměříme se na body specifické pro IT sféru obecně a vývoj webu konkrétně. Velká společnost nebo ...